Коли є трохи вільного часу

Яблука в листковому тісті

 

  
Я не дуже люблю готувати кондитерські вироби, і, взагалі, їм їх дуже рідко. Але деколи так хочеться "засолодити душу"...


І тут мені допомагає моє улюблене заморожене листкове тісто (тому що воно готове, а вироби з нього досить смачні). Я вже раніше ділилася подібним рецептом (цибулево-грибний пиріг з листкового тіста).



Як завжди, я вибираю тісто фірми "Федик", тому що в ньому, як свідчить напис, немає консервантів.

Але нині на полицях супермаркетів є різні види такого тіста і не тільки замороженого, а й просто охолодженого.

Поекспериментуйте з різними видами, які є у ваших магазинах.

Єдине, на що треба звернути увагу - це на склад тіста, а також на термін придатності - чим довший, тим більша вірогідність того, що консерванти все-таки є.


Складники:
  • листкове тісто - 1 кг,
  • 2-3 яблука або більше маленьких (бажано твердих сортів),
  • цукор - за смаком.
З даної кількості інгредієнтів у мене вийшло 9 виробів.


Приготування:

1.  Листкове тісто розморозити (якщо ви таке придбали).


2. Якщо тісто охолоджене, то просто розкрутити його на робочій поверхні стола чи на дошці і розрізати на невеликі квадрати, які за розміром підійдуть до яблук, які у вас є.


3. Краще вибирати невеличкі яблука, тоді вироби будуть однакової округлої форми, але якщо маєте великі - не біда! Їх можна розрізати на четвертинки чи половинки.


4. Якщо яблуко невелике, то видалити з нього серцевину і заповнити цукром (я використовувала тростинний і зовсім небагато) , а якщо ви ділите яблуко на частинки, то посипати кожну з них і помістити в центр нарізаних квадратиків тіста.





5. Форму для випікання змастити невеликою кількістю олії. Далі з'єднати кути кожного з квадратів і сформувати кульки з "хвостиками".









6. Для отримання рум'яної скоринки кожен виріб змастити збитим яйцем і помістити в духовку, розігріту до 220С.








7. Випікати 30-40 хвилин, якщо яблука надто швидко запікаються, то можна зменшити температуру до 200С.



8. Тісто повинно зарум'янитися і збільшитися в об'ємі.


 
Готуйте, смакуйте, придумуйте свої оригінальні рецепти і діліться з нами! Смачного!!! ;)

Немає коментарів: