Прянощі на балконі

Я вже писала про те, що багато видів прянощів можна вирощувати на балконі багатоповерхівки. Мій балкон виходить на південно-східну сторону, до 13.00 в літні дні мої рослини знаходяться на сонці.


Це не дуже добре для таких, які не переносять прямого сонячного проміння, їх приходиться затінювати.











Салат, наприклад, чудово росте весною до настання справді жарких днів, зелена цибуля - також.









Але базилік добре себе почуває і влітку.














Не боїться сонця лавровий кущ, але адаптувати його до сонячного проміння необхідно поступово - спочатку виносити з приміщення в похмурі дні, розміщати в затіненому місці.


Призвичаївшись, лавр буде радувати вас зеленим листям та навіювати спогади про море.


Лавровий кущ можна виростити з невеликого пагона, купивши саджанець у квітковому магазині.


Я використовую лаврове листя для маринування овочів, м'яса. Звичайно, свіже листя набагато краще за сухе, куплене в магазині.














Петрушку та селеру також не варто виставляти на пекуче сонце, вони краще себе почувають у напівтіні.






Єдина пряна зелень, яка ніяк у мене не приживається - це кріп.


Він вибагливий, не хоче рости в ящиках.
















Цього року я насіяла тим'ян і розмарин. Тим'ян уже утворив невеликий кущик, а розмарин випустив дві гілочки.


Оце мій базилік.

  А це перцева м'ята.



Шавлію після цвітінні прийшлося прочистити, обрізавши засохлі гілочки і видаливши сухе листя. Але це не страшно - вона пустить молоді пагони і наступного року або вже восени, коли не буде такої спеки, знову зазеленіє ароматний кущ!


 А це вигляд з балкону.

Спробуйте і ви  - у вас вийде, достатньо зовсім невеликої площі. Експериментуйте, і завжди будете мати свіжу зелень та прянощі для ваших кухонних фантазій! ;))

Немає коментарів: