Якщо чогось дуже захотіти...

 Город на балконі

 

Кожен кухар та кожна господиня  мріють завжди мати під руками свіжу зелень та прянощі.
Чи таке можливо? Я стверджую, що так!



Навіть якщо ви живете в багатоповерхівці і маєте  невеличкий балкон, можна влаштувати домашній міні-город! Купивши звичайні пластикові ящики і правильно організувавши зовсім маленький простір, є можливість посадити  і вирощувати цибулю, петрушку, селеру, салат і , не дивуйтеся, шавлію!

В одній з минулих публікацій я вже розповідала про те, як можна вирощувати  прянощі на балконі.












Я замовила по інтернету ковані садові меблі  (що не так дорого) - підставки для квітів та невелику тумбочку, і в мене вийшли багатоповерхові грядки.


















При необхідності на балконі можна вирощувати і розсаду - різні види капусти, помідори, перець.















Прекрасно ростуть в горщиках базилік, меліса та м'ята. На моєму фото базилік тільки сходить.



Салат, не говорячи про цибулю, росте просто чудово!






 Минулого року у мене на балконі ріс червоний салат , а цього - зелений, але я посіяла ще й Айсберг, але його ще не видно.





А шавлія навіть цвіте!







Починати займатися своїм міні-городом можна вже в березні, як тільки трішки потепліє і вже не буде нічних морозів.

Ну, а у випадку раптового похолодання найбільш теплолюбні рослини можна занести на ніч у приміщення.

Спробуйте і ви - зелень буде радувати вас до самих морозів, а деяка, уже в приміщенні, навіть взимку!

Немає коментарів: